onsdag 11 januari 2012

En civil/kamera fri/mobilfri nyårsafton


En av lärdomarna jag forsätter att öva på är att i vissa tillfällen lönar det sig att koppla loss fotografen i mig och bara uppskatta stunden för vad den är!
Så på den sista dagen av 2011 så tog jag beslutet att kameran stannar hemma och det var en av de bästa beslut jag kunde ha tagit! Mellan förfest middagen med det underbara sällskapet till huvud festen med lika gott sällskap så passade jag på att öva på min social sida och fann att det var så mycket enklare att bara vara med och inte behöva tänka på att ta en enda bild!

Som bonus hjälp för att var ännu mer social visade det sig att det fanns ingen täckningen i lägenheten som huvudfesten höll till på och det uppskattades väldigt mycket från min sida.

Så med facit i hand blir det definivt fler kamerafria dagar där sällskapet är mycket viktigare än att ta en bild eller två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar